ایسنا/قم دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم در پیامی، ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.

به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، متن پیام دکتر سیّد محمّد آقامیری استاندار قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا اعطیناک الکوثر

۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت باسعادت عطای خداوند سبحان، مادر اهل بیت(ع)، چشمه زلال ولایت و واسطه فیض امامت حضرت زهرا سلام الله علیها، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای مادر و زن در فرهنگ اسلامی است. بزرگ بانویی که نام مقدس او برگرفته از فاطر السموات و حیات کوتاه و پربرکتش سرشار از عشق، ایمان، اطاعت، بندگی و تسلیم در برابر خداست و وجود نازنینش برای همیشه تاریخ، پرفروغ ترین چراغ هدایت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و همراهی با ولایت است. سرور بانوان دو سرا، دخت والا مهر رحمت العالمین، یگانه همتای امیر مومنان(ع) و مادر شایسته جوانان بهشت حضرت امام حسن و امام حسین علیهماالسلام و گوهر تابناکی که وصف عظمت و بزرگی او در قالب مفاهیم و الفاظ نگنجد.

این روز فرخنده فرصت ارزشمندی برای ترویج ارزش ها، کرامات و فضایل فاطمی و تکریم مادران و بانوان جامعه اسلامی است. فرصت را مغتنم دانسته ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر به همه مادران پاکدامن و بانوان فرهیخته استان قم به ویژه مادران و همسران فداکار و صبور شهدا، از درگاه ایزد منان برای همگی این بزرگواران آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

دکتر سید محمد آقامیری

استاندار قم

انتهای پیام